Методична рада в дистанційному форматі

Методична рада в дистанційному форматі

26 листопада 2021 року у КЗ «ЗОЦНТТУМ «Грані» Запорізької обласної ради в форматі Zoom-конференції відбулось засідання методичної ради. Методисти, завідувачі відділів, педагоги закладу стали активними учасниками обговорення актуальних проблем з позашкільної освіти.

Люльченко І.П., завідувач спортивно-технічного відділу, виступив з цікавими пропозиціями на тему «Як не розгубити вихованців по дорозі до самовдосконалення». Він наголосив, що кожна дитина неповторна, наділена від природи унікальними здібностями, талантами та можливостями. А місія педагогів – допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між керівником гуртка, вихованцем і батьками. Учасники заходу ще раз переконалися в ефективності технологій педагогіки партнерства та вірності ідеї дитино центризму.

Про діяльність творчої групи щодо перспективного планування роботи закладу на 2022 рік доповів Арутюнян В.Е., заступник директора з навчально-виховної роботи. З питанням організації планування методичної роботи на наступний рік виступив Ревков О.В., заступник директора з навчально-методичної роботи. Доповідачі наголосили, що основним напрямом реального оновлення освітнього процесу є подальше впровадження інновацій, створення локацій цікавих ідей, застосування нестандартних форм і методів роботи.

З творчими звітами в рамках атестації та презентацією власного досвіду роботи виступили: Кубатко О.М., методист відділу STEM-освіти, Зіновєєва О.В., методист відділу МАН, Макаренко Л.О., керівник гуртка «Моделювання найпростіших технічних об`єктів». Під час презентацій доповідачі розповіли про особливості своєї діяльності, розкрили секрети педагогічної майстерності.

Смирнова А.В., завідувач відділу STEM-освіти, керівник гуртка «Основи робототехніки та комп’ютерного моделювання», провела педагогічний практикум «Креативний педагог = успішні вихованці». Доповідач наголосила на тому, що успіх – це самореалізація дитини, її вміння виживати в різних життєвих ситуаціях, здатність стати кращим в якійсь зі сфер діяльності, навчитися жити в сучасному світі. Учасники практикуму активно включилися у вирішення запропонованих педагогічних ситуацій, виконання цікавих вправ. Наприкінці практикуму всі отримали рекомендації щодо розвитку креативності, моделювання «ситуації успіху» для кожної дитини.

Онлайн-засідання методичної ради довело, що ми продовжуємо відкривати нові можливості для спілкування та шукати креативні шляхи подолання викликів сьогодення!

Дивитись фото