Основи робототехніки та комп’ютерного моделювання

Основи робототехніки та комп’ютерного моделювання

 

В даний час автоматизація досягла такого рівня, при якому технічні об’єкти виконують не тільки функції з обробки матеріальних предметів, а й починають виконувати обслуговування і планування. Людиноподібні роботи вже виконують функції секретарів та гідів. Робототехніка вже виділена в окрему галузь.

 

Інтенсивне застосування роботів в побуті, на виробництві, в воєнній промисловості потребує, щоб користувачі володіли сучасними знаннями в галузі управління роботами, що дозволить розвинути нові розумні, безпечні та більш просунуті автоматизовані системи. Програма націлена на те, щоб привити зацікавленість учнів до галузі робототехніки та автоматизованих систем.

 

Робототехніка – це проектування, конструювання та програмування всіляких інтелектуальних механізмів – роботів, які мають модульну структуру і володіють потужними мікропроцесорами.

 

Мета: створення умов для вивчення основ алгоритмізації та програмування з використанням наборів Lego WeDo 2.0 і Lego Mindstorms EV3 (NXT), розвитку науково-технічного та творчого потенціалу особистості дитини шляхом організації її діяльності в процесі інтеграції початкового інженерно-технічного конструювання та основ робототехніки, організації дозвілля учнів у позаурочний час: навчання з захопленням.

 

Основні завдання:

  • сприяти формуванню у вихованців початкових знань з програмування, фізики, математики; умінь проектування моделей роботів та їх збирання, побудови та програмної реалізації алгоритмів; навичок роботи в середовищі операційної системи та графічної мови програмування;
  • розвивати образне, технічне мислення і вміння висловити свій задум, вміння вибудовувати гіпотезу і порівняти її з отриманим результатом;
  • розвивати вміння працювати за інструкціями з конструювання моделей;
  • розвивати вміння творчо підходити до вирішення завдання та застосовувати знання з різних шкільних предметів;
  • розвивати вміння викладати думки в чіткій логічній послідовності, відстоювати свою точку зору, аналізувати ситуацію і самостійно знаходити відповіді на питання шляхом логічних міркувань; створити умови для самореалізації, соціальної адаптації учнів.

 

Вік дітей: 6-16 років

 

Запис до гуртка за посиланням

 

Заняття безкоштовні